Sims 3! Inf a kbn! #2
Szerk:. 2008.07.25. 11:51
Jlius 18-n Redwood Cityben volt egy sszejvetel, ahol bemutattk a Sims 3-at. Sajnos magyar Sims rajong nem jutott ki. De az ott lvk mr publikltk a tapasztalatikat.
Nem rvid, de rdemes elolvasni!
Amerikban magyar id szerint jszaka publikltk ezt a cikket.
Mindenkpp rdemes elolvasni, ugyanis rengeteg mindenre dert fnyt!
Bemutats
- Az j sajtossgoknak ksznheten mindegyik Sim gyakorlatilag egyedlll lesz a viselkedsben, hozzllsban, pillantsaiban s a hangjban.
- A Sims 2-ben megszokott vgyakat felvltjk kvnsgok.
-A vros teljesen testre szabhat lesz. Megvltoztatods trlheted a telkeket s a simeket.
- A fiatal felnttbe az j korcsoportba a 18 s 30 v kztti simek fognak tartozni. ( Ez felvet egy jabb krdst: A simek letkort a Sims 2-ben napokban mrtk. A hromban vek lesznek? ).
- A felnttek s az idsek rendelkezni fognak rncokkal.
- A vroskzpont nagy szerepet fog jtszani a jtkmenetben s az pletek trsadalmban.
- Lesznek nyilvnos pletek, amelyekben el tudod kszteni az otthonokat a simeknek vagy szolgltatsokat hozhatsz ltre a nylvnos pletekbl.
- Minden munkahelynek lesz telephelye a vrosban.
- A rgi szolgltatsok (bejrn, kertsz stb. ) megjulnak s lesznek j szolgltatsok is.
j jtkmenet
- Tudsz vsrolni egy res knyvszekrny s tudsz majd vsrolni bele knyveket.
- Marad a rgi: Csak nyolc sim lehet egy csaldban.
- Vals id hozzfrs lesz a vilgszerkeszthz.
- Nem lesz betlts ha simet hozol ltre vagy ha belpsz egy csaldhoz. Az egsz jtk alatt minden menni fog. (ami alaposan meg fogja dobni a memriaszksgletet.).
- Minden valamirt fog trtnni.
- Az alapjtkban a simednek lehet autja.
- A simed karambolozhat vagy feltekeredhet egy fra az autjval, akr a telkn, akr az utcn.
- Lesznek otthon vgezhet munkk.
- A napkelte s a napnyugta jobban ki lesz dolgozva: szntmenetek lesznek a vros felett. s gy ahogy halad a nap az gen gy fognak vltozni az rnykok.
- A tinik elszkhetnek szrkletkor s garzdlkodhatnak a vrosban, vagy ppen gyans dolgokat fedhetnek fel.
- Egy kattintssal - egy bizonyos ikonra - gyorsan elkldheted ket dolgozni vagy ppen haza kldheted ket.
- A simeknek lesz egy "GPS"-k, amellyel gyorsan megtallhatod ket.
- Munkt tallhatsz az jsgban vagy az interneten vagy elmehetsz a mr emltett munkahely telephelyekre.
- Clszer lesz a lakhely kzelben tallni egy munkahelyet, mert lesz utazsi id. ( Teht eddig ha 9-kor kezddtt a mszak, akkor ha 8:59-kor indultl el lazn bertl. Most ha 9-kor kezddik a mszak clszerbb lesz jval elbb elindulni, nehogy a fnk kirgjon a kss miatt. ).
- A hangulat mutat mellett lesz mg egy msik mutat is, amirl mg nem sokat tudunk.
- A trsadalmi szksgelt mutat nagyon fontos lesz, nem csak egyszeren j s rossz. De ez vonatkozik a simek kzti viszonyra is.
- A gyerekek specilis hzifeladatokat is fognak kapni: horgszni kell, virgot kell ltetni vagy egy egsz knyvet kell kiolvasni.
- Lesz egy Time Line, mellyel majd tudod szablyozni, hogy hny rt aludjon, horgsszon a sim.
- A nagy tudssal rendelkez simek tudjk majd tantani a tbbieket.
- Lesznek tuds jutalmak: fzsnl: Isteni torta, horgszatnl: az risi hal.
- Ha a sim kifog egy halat azt hazaviheti, beleteheti az akvriumba s mg nevet is adhat neki.
- A munknak is nagy szerepe lesz. El kell dntened, hogy egy stresszes helyen dolgozol vagy egy nem stresszes helyen. A stresszes jval tbbet fzet s tbb jrtassg pontot ad - mert hogy ilyen is lesz - mint egy nem tl stresszes.
- Fogmoss is ktelez lesz abban az esetben, ha a simed nem szeretne protzist.
- Minden simnek lesz egy mobiltelefonja, amivel brmikor rendelhet egy pizzt, vagy felhvhatja a rokonait vagy bartait.
- Az rtk s a pnz kt klnll dolog lesz.
- Csaldi nehzsg fokozat: Be lehet lltani, hogy a csaldot mennyire legyen nehz irnytani.
Sim Ltrehozsa
- A Sims 2-hz kpest sokkal tbb jellemvonst s vizulis anyagot tartalmaz.
- Anyajeggyel is ellthatod a simedet.
- A hajnak ngy rtege lesz: a t, haj, a haj vge s a fnyek.
- A szemszn brmilyen RGB-s lehet. (Ez rengeteg sznt jelent)
- Cipt is vlaszthatsz a simnek.
- Be tudod festeni a haj bizonyos rszeit.
- A lbat is megformlhatod: a sarkt, ldtalpass teheted a simedet.
- Bellthatod a simed hangmagassgt. gy mindig meg tudod llaptani, hogyha beszl.
- Zoknikat, kesztyket, harisnykat is kivlaszthatod.
- kszerek: gyrk, rk, nyaklncok, karktk.
- A jl ismert rzkeny pontokat is tovbbfejlesztettk.
- Bellthatod a simed kedvenc sznt, telt, TV msort, zenjt.
A Sim Viselkedse
- Teljesen megszabhatod, hogy simed hogyan viselkedjen. Jellemvonsok lehetv teszik, hogy egy teljesen egyedlll simet hozz ltre.
- Hozzvetlegesen hetvent klnbz jellemvons kzl vlaszthatsz, pldul: elmebeteg, lmodoz, szgyenls, csavarg, sznob, gyerekes, durva.
- A fiatal felnttnek t, a tiniknek ngy, a gyermekeknek hrom, a tipegknek kett jellemvonsa lehet.
- A jellemvonsokbl nem tl kedvez dolog is kijhet pldul: a simed ms htszekrnybl eszik, vagy fehrnemben stl a futcn. De ez t nem fogja zavarni, mert neki ez a termszetes. Ezrt rdemes lesz odafigyelni jellemvonsokra ugyanis egy ilyen szituci, akr bartok elvesztsvel is jrhat.
- Rengeteg j lehetsg lesz a bartok szerzsre.
- Az atltikai jrtassgpontok segtik, hogy simed boldogabb, egszsgesebb s hosszabb let legyen.
- Az ingerlkeny simnek soha ne mondd az, hogy CSINLD EZT MOST!, mert annak belthatatlan kvetkezmnyei lehetnek, fleg ha mg durva is az a sim.
pts s Vsrls
- Rengeteg nvny kzl vlaszthatsz, amivel a kertheted dsztheted.
- A kertedet, a fvet locsolhatod is - de arrl nincs informcink, hogy levgni is le lehet majd a fvet.
- A fk s a bokrok levelei lengedezni fognak, ha fj a szell.
- Mozgathatod a postalddat.
- t emelet lett a limit.
- A trgyakat szabadon elhelyezheted s annyi fokkal forgatod amennyivel szeretnd.
- Az tls falakra is helyezhetsz kpet vagy egy falra akaszthat tvt.
- Az asztalt s szket egyknt is mozgathatod. Ez rvnyes a az gyra s az jjeli szekrny kapcsolatra is.
- Egy vzt brhova helyezhetsz egy asztalon, nem csak a kzppontba.
- A konyhaszekrnynek lesz fels rsze is.
- Tudod majd a hzat mozgatni.
- Nem lesz specilis pince.
- Ha egy szobba leteszel egy bizonyos szn/mintj trgyat, akkor az sszes tbbi trgy is lehet olyan szn.
- A tetterek jobban ki lesznek dolgozva.
|